aaaaatschoo

Prosit.

Ni kan nog inte föreställa er hur synd det är om mig idag. Har åkt på en äkta mansförkylning, och de är ta mig tusan inte lätt ska ni veta. Hostar, nyser, snörvlar och fryser. Hela kroppen gör ont. Stackars stackars mig. Tur att jag lämnat av gruppen för några timmar sedan, behöver jag iallafall inte tänka på dom. Bara att krypa in till Andreas på kontoret och lägga huvudet i hans knä är en kraftansträngning som inte är av denna värld. Igen. Stackars stackars mig. Önskar verkligen att vi hade någon schysst rulle hemma som jag kunde ligga och kika på, men icke. Har iof inte sett slutet på Mona Lisas leende så kanske får börja med de, och sen släpa iväg mig själv för att köpa lite go frukt och filmer.

Har ni några bra förslag??? Så länge de inte handlar som motorsågsmasskrar eller så är jag öppen för förslag.


Snörvel


Kommentarer
Postat av: johanna...

Changeling. Men den kanske du hade sett. Isf funkar Ice age och Lejonkungen alltid.

2009-03-26 @ 17:08:23
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: kinatanten

Hehe, jaaa. vi köpte Revolutionery Road, Synecdoche New York, Role Models, Bolt och Milk men kollade inte på någon av dom... Haha. Funderade på Ice age 2, The meltdown, har du sett den??

2009-03-27 @ 02:07:53
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0