bara så ni vet

Så har jag precis moffat i mig lite frukost, som med nöd och näppe hjälpte mig att få upp ögonen ett snäpp, eventuellt två - var och firade St Paddys day igår kväll. Visste inte de var så många västerlänningar i denna stad. Paddy O Sheas var proppfullt av grönklädda människor, både inomhus och utanför. Iallafall så har jag klätt på mig och ska precis till och sminka mig. Sen bär det av till hotellet, plocka upp gruppen för att  sen ta med dom upp till den Kinesiska Muren. Tänkte ta med mig kameran idag så jag kan fotta en dag på jobbet typ. Dagens temperatur skulle ligga runt 23 grader.

Zai Jian

Kommentarer
Postat av: tess

ja det är tur man har någon som håller koll på en närman själv inte gör det:) haha. nu ska jag vara rädd om mig i fortsättningen i alla fall:) kommeru till sverige i sommar?

2009-03-18 @ 22:22:39
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0