BIB

Och som jag förklarat i ett tidigare inlägg betyder det back in business.

Var ju som jag skrev som hastigast på sjukhuset igår. Har sedan en tid tillbaka haft en sjukt konstig huvudvärk, har haft typ molande huvudvärk plus att jag fått typ attackerande huggsmärtor på en viss punkt uppe på högra sidan av huvudet. Mycket märkligt och inte ett dugg skönt och det ledde dessutom till att jag fick sämre syn på höger öga. Sen igår morse fick jag väääärldens kramp i, vad jag trodde, hjärtat. Föll i princip ihop i en gråtandes hög för en stund, och kunde knappt andas. Sen vart det bättre, fast det kändes konstigt, och sen fick jag attack igen, plus några fler "lättare" attacker. Då sa min älskade samko och även min mamma stop! Stanna upp, tänk efter. Dags att undersöka. Så efter X antal om och men, så lyssnade jag och tog mig lite motvilligt till sjukan. Röntgade lungorna, tog EKG, fick intravenösa mediciner och tog massa obehagliga blodprover som alla visade att jag var frisk. Huvudvärken var en konstig typ av migrän som jag fått medicin för som funkar super bra, så nu är det bara spänningshuvudvärken som ska bort. Gällande "hjärtattacken" så såg allting bra ut där med och kramperna kunde bero på massa saker som t.ex ett virus, sammandragningar, att lungan kommer åt revbenen eller så kan det var magsäcken som spökar (visste ni att den sitter vid hjärtat??? Jag trodde helt klart den satt i magen, men ICKE!) Iallafall fick jag fick någon dunder anti inflammatorisk medicin för det, så nu ska det bli bra. Var det kostade? Jo det lilla kalaset gick på ungefär 7200 RMB vilket är ca 9000 svenska. Tacka vet jag sjukförsäkring och SOS internationals betalningsgaranti!! Nog om det, men då vet ni vad det handlade om iallafall, so no worries där.

Annars är allting bra. Välkomnade min grupp som ankom till Peking idag. 12 stycken riktigt trevliga människor verkar dem vara. Känns hittills väldigt bra. Den äldsta som är med är 82 år. Imponerande. Hoppas att jag själv är som han när jag kommer till den åldern.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder här någon dag, får se när jag har tid med det! Borde ju kanske kunna bli imorn om jag inte ska ut och fira St Paddys day med en grön utstyrsel tillsammans med Andreas och hans galna Irländska kompisar. Eller så struntar jag det och stämmer date med min nya underbara dator. Kunde nog inte ha älskat den mer. Lily. En lila/rosa Samsung Q308. Är så fantastiskt nöjd! Bild på den kommer när jag lägger upp de andra bilderna.

Nu blir det en snabbdusch, sen ska jag tigga massage av min fina och sist med inte minst ska jag tving upp Wawa så jag kanske kan få sova inatt!

Tjing tjong medaljong!



Update:
Wawa är vaken! Hon kom precis invankandes här av sig själv. Wooho. Låt oss hoppas på ett 21-00 disco ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0