Funderingar

Har kommit tillbaka till hotellet, druckit kaffe, babblat i telefon och nördat vid datorn. Nu funderar jag t.ex

1. Vad är det för hemlighet Andreas ska iväg på imorgon som tar så lång tid.....?
- Helt klart någon födelsedags grej men vad...? Inte för att inhandla en mobiltelefon, de har jag fått veta =P
2. Varför har jag inte tagit bort ljudböckerna jag lyssnat klart på från poden?
- Därför att jag inte kan, eller för att jag är lat...? Eller kanske för att jag innerst inne älskar Stefan Sauk.
3. Hur kan min underkäke ha vuxit och blivit så grov de senaste månaderna?
- Kanske är det de nytillkomna fettet under hakan som gör att den ser grövre och manligare ut....
4. Hur kan musik påverka mig så mycket?
- För att jag är estet... För att jag har en förmåga att leva mig in i saker och ting...?
5. När ska jag bestämma mig för vad jag vill bli när jag blir stor?
- Aldrig kanske eftersom jag nog inte kommer bli stor... Eller så vet man helt enkelt aldrig? Bara att göra de man känner för för stunden? Eller aldrig göra en sak utan hoppa runt bland olika saker som jag gör nu, verkar iof drygt..
6. När ska jag någonsin ha råd?
- När jag slutar slösa skulle jag tro. Eller flyga mellan Kina och Sverige stup i kvarten. Eller lär mig dricka äckligt kaffe och inte lägger en halv förmögenhet på Starbucks hela tiden.
7. Om jag skulle spela in en skiva, vilka låtar skulle jag då sjunga. Typ 10 st.
- Hmm Lätt 3 a.m med Kleerup och M. Bergman kan inte sluta älska den. Fidelity med Regina Spektor... Hmm Bumbibjörnarna...? Neeee skoja. Alannah Myles och Black Velvet? Ähh, ingen aning. Förslag? (drömmen om att bli världens coolaste sångerska kommer aldrig att försvinna helt tror jag)

Ja, några av tankarna som snurrar för tillfället. Nu ska jag göra mig iordning för att äta Hot Pot med gästerna. Tror minsann jag ska bjuda dom på en liten sup ikväll!

Herrå


Kommentarer
Postat av: Mary

1. Va ju tvungen och lyssna på kleeruplåten och I loved it.

2. Ja, jag tror du ska satsa på matchmaking. Då har du ju oxå svaret på punkt nr 5. Matchmakning it is.

2009-03-21 @ 17:06:49
Postat av: Peter Larsson

Sluta aldrig dricka bra kaffe!! Aldrig, det är bra saker som gör livet värt att leva! Som en kollega och författare en gång sa:

Min smak är mycket enkel, endast det bästa duger!



Kram

2009-03-22 @ 14:34:59
Postat av: kinatanten

Hahaha! Okey, jag lovar! Ska aldrig sluta dricka kaffe, verkar ju dumt. Vem är denna vän och författare? Ditt alterego? =P KRAM!!!

2009-03-22 @ 15:19:33
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nu är du lite nyfiken va? Ja det kan du gott få fortsätta med ett tag till.



Men nu blir jag lite orolig här, punkt nummer 7 känns som en uppmaning till att du vill ha förra årets planerade present i år istället. Eller?



Puss

2009-03-22 @ 15:43:26
Postat av: kinatanten

Nejdå, sprang bara runt på hotellrummet och lekte sikta mot stjärnorna i soffan framför spegeln vilket fick att börja fundra, och sen ganska snabb inse att näääääääe.

2009-03-22 @ 15:58:34
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: cisci

skönt att veta att det går nån där på andra sidan jordklotet och funderar på livets stora gåtor.

1- varför börjar jag alltid plugga dagen innan det ska vara klart när man har en hel vecka på sig.

2- varför shoppar jag när jag inte har pengar till det

3- varför får jag inget jobb... panik!

4- vad kostar det att åka till kroatien i en vecka i juni?



mmmm du fattar!

2009-03-25 @ 12:28:54
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0