Hur svårt ska det vara?

Ja men verkligen??? Hur himla svårt kan det vara? När ska jag lära mig att det räcker med att se en show en gång? Det räckte efter första gången jag såg Tangdynasti showen. I Oktober 2007. Hur bra den än är (om den nu var de..) Men jag får inte in det i mitt huvud, de säger typ Oh! Show. De kan ju bli kul! Men nej! Inte. De är inte kul. De är bara sjukt svårt att inte somna. Nästa gång ska jag fängsla fast mig själv i bussen och skippa både middag och show, då kanske det funkar. Låt oss hålla tummarna för det, och för att inte gästerna ska tycka jag flippat helt när jag ber chauffören fängsla fast mig i stolen...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Midsommar innefattar att träffa Rebecca!!!=)=)

2009-03-20 @ 15:09:50
Postat av: Andreas

haha, ser du den varje gång?



Jag brukar alltid dra iväg och ta en fotmassage.

2009-03-22 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0