M'kay

Ja men då så. Tre röster säger go for it. Aaa men då gör jag det. Beijing Fashion kommer inom kort. Och kort är nu ett relativt begrepp.

Annars är allting bra. Våren är här på riktigt och med den även blåsten. På måndag kommer årets första grupp hit, ska bli kul att jobba lite men helgen lär gå till att friska upp minnet och plugga på om kinesisk historia. De senaste två dagarna har jag letat som en galning efter en dator. Jag kollar design, Adde kollar pris och prestanda. Sen blir vi oense. Neeeejdå, de blir vi inte men de är förbaskat svårt att hitta en bra dator med riktigt schysst design till ett bra pris. Om ni har några förslag är de hjärtligt välkomna. Den ska vara lätt, resvänlig och måste ha en dvdspelare plus att jag inte vill ha en svart och verkligen inte i silver...

Orkar inte skriva nå mer nu. Adde pratar (halvskriker) i telefonen bredvid så jag kan inte tänka. Eftersom katterna är uppe och har tonårsdisco hela nätterna så har jag inte sovit ordentligt på en vecka nu vilket börjar märkas för jag behöver total tystnad för att kunna koncentrera mig och är riktigt lättirriterad. Kanske blir det veckan i bilder sen.

tja

Kommentarer
Postat av: johanna...

min nya är en underbar liten lagom sak. svart dock - men den fick mkt godkänt av datornörden söt när den inhandlades. LG e300 heter den tror jag.

2009-03-13 @ 13:29:54
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0