Så enkelt!

Jag fullkomligt älskar pekingnesernas spontanitet!

Varför? Jo klockan är nu 10 på kvällen här och jag skickade iväg en middagsinbjudan för 5 minuter sedan som gäller middag imorgon kväll. Jag har redan fått svar från 15 personer som är på. Så himla skönt.

Som vanligt är jag ute i riktigt dåligt tid, denna gången gäller det min lite sena födelsedagsmiddag. Eftersom min grupp inte åkte förens idag och mamma o dom kommer på lördag så känns det ju som att imorgon är det självklara valet att planera en middag på, vilket jag vetat i typ 3 veckor men inte gjort någonting åt. Skickade därför ut ett lite halvursäktande sms till mina pengyous här i Peking för att bjuda in dom på middag imorgon kl 8 på LAN, ett nytt riktigt snyggt ställe här, och som det verkar kommer alla. Så för tillfället sitter Andreas i telefonen med Kristen som är PR ansvarig för stället och försöker sätta ihop en schysst meny. Ska bli riktigt riktigt kul! Frågan är bara, vad ska jag ha på mig??????

Hjälp, och igen.... Förslag någon?


LAN Club

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0