Today is the greatest day I've ever known

Lite Smashing Pumpkins så där på morgon kvisten är väl aldrig fel!?

Idag då what to do??? Hen Dou, skulle jag nog påstå. Måste dels fixa inför stor besöket imörå plus inför festen ikväll.
Ska börja med att tvätta, diska, plocka, duscha och äta frukost. Sen blir det nog till att avansera till hårklippning, varmvattenköp och inhandling av skooor. Efter det måste jag nog gå tillbaka till husfrusysslorna igen för att hänga tvätt, tvätta ny tvätt och städa klart. Förhoppningsvis är det bara lunch tid då jag är fördig med det, alltså typ två, så Adde precis blivit klar med sitt möte så vi kan åka tillsammans till IKEA och köpa lite täcken och andra extremt roliga saker. När det är färdighandlat blir det till att åka hem igen och börja piffa inför kvällen. Ja, det verkar ju som att jag har tillräckligt att göra iaf!

Later

Update:
Klockan är nu 12.13 kinesisk tid och jag har hunnit tvätta tre tvättar, svarat på mail, skrivit min dricksredovisning och skickat iväg den plus gosat med Bailan.... Vad tror ni om att jag ska hinna med att det ovanstådende innan klockan två?? Känns som jag var lite smått orealistisk imorse, jag menar hey! Det är ju ändå mig det gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0