Det här trodde ni inte om mig va!?


Kommentarer
Postat av: Andreas

Nej, det är helt fantastiskt att vi faktiskt klarade av det!!! Nästa år tar vi helmaran eller hur?

2009-05-29 @ 08:57:06
Postat av: Jonna

Happy Saturday!

Ja precis så ja - glad lördag! Hoppas att ni alla får en super skön helg för det ska jag ha! Städerskan är snart klar med allting här hemma och då ska jag slänga på mig mina slappaste kläder, krypa upp i soffan koppla in hdmi sladden och sen dra igång tv4 Anytime. Det kan vara det bästa som hänt på länge. Vi har köpt in oss på det nu vilket innebär att vi när vi vill kan kolla på Svensk Tv! Är det inte underbart...!? Ööööö kanske ni tänker, men så är det iallafall. Har suttit som klistrade framför Robinson hela dagen och nu när Adde är ur vägen så är det äntligen 90210 som gäller. Har inte sett ett enda avsnitt av det nya så det ska bli kanon! Redigt bra Lördag!



Fortsätt gissa på bilden förresten, inte något rätt svar ännu. Ledtråd kan vara att jag verkligen behövde det där nere i Hangzhou!



Kram



<b>Med tanke på att du skrev så samma dag så tycker jag det är tveeeeksamt!=)=)</b>

2009-05-29 @ 11:46:33
Postat av: Jonna

Tgo en chansing för att se om jag kunde få fet text på min text längst ner men, det fungerade ju inte.....

2009-05-29 @ 11:47:26
Postat av: johanna

Fy 17. Jag finner en ny respekt för dig. Eller så har jag tappat den helt. Svårt...

2009-05-29 @ 13:05:27
Postat av: johanna

Och om det nu skulle vara fejk, vilket jag kör inga kommentarer på, blev jag ännu mer konfunderad.

2009-05-29 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0