Fel, fel, fel!!

Nej ingen av er söta som faktiskt gissat hade rätt gällande min bildfråga. Det var alltså inte någon elefant som saknade betar, ingen som gjorde Hitler hälsningen (som jag såg iallafall), de som borde haft strumpor på sig hade nog det och nej, tack och lov var det ingen som försökte gömma en bäver av kroppshår under amhålan (iallafall inte så jag fick syn på det)!! Det roligaste med förslagen som ni skrev var egentligen det som Andreas skrev två gånger... Tjejen. Jag tror att tjejen han syftar på är killen på kortet här nedan.... Kan det möjligtvis vara så att han fick felväska när han kom från flygplatsen eller har han helt enkelt bara en fantastiskt taskig klädstil?!




Bedöm själva, han gjorde iallafall min dag så hemskt mycket roligare. Tack för det du okända Tjeck.

Nya bildfrågor? Eller ska jag släppa det (intresset verkade inte överdrivet stort...)?


Kommentarer
Postat av: Herman

Drop it bara!!!!

2009-05-04 @ 08:05:34
Postat av: Herman

ALLTSÅ MER bildfrågor

2009-05-04 @ 08:06:00
Postat av: johanna

Fattar inte, hänger inte med. Rätt svar har alltså inte inkommit än - så jag vet om jag ska lägga ner tid på bilden eller uppsatsen idag. Prioritera du vet. Mera frågor, missade ju denna lite halvt ute på landet.

2009-05-04 @ 09:33:11
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag sitter och skriver en jättetråkig rapport så nu vill jag ha en till gissningslek!!!!

2009-05-05 @ 11:46:57
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0