Hangzhou

Jag åker tydligen till Hangzhou imorgon super tidigt! Kom hem efter en jobbig dag på jobbet (jobbig på grund av lite sömn och alldeles för mycket sås till maten igår) och fick frågan "Vill du åka till Hangzhou imorn?" "Öhh, va ja... Jaha.. Men vi har ju katterna.. Och dessutom inte så mycket pengar!?" "Jag fixar det. Vill du med?" "Eh ja, visst okey." Så ja, jag och Andreas åker till Hangzhou imorgon bitti. Ska ju då, såklart på något fabriksbesök men lite semestrande ska det allt bli av också. Hur länge vi ska stanna vet jag inte alls. Nu lär jag ju kanske börja packa. Vet att det varit 36 grader i Shanghai idag och vi ska lite mer söder ut än så. Göttl! Kanske dags för lite bränna på benen?! Hoppas på det.

I övrigt så vet jag att jag kanske borde uppdatera er lite. Hmm, insåg att klockan är mycket så det får bli imorgon när jag har mer tid, men tills dess; Nej, det är inte jag och Adde som ska gifta oss. Jag har bara gått och blivt wedding planner på gamla dar!

Au revoir  (stavning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0