Och rätt svar är.......

*trumvirvel*


Joanna Friman! Antar att ni kanske kan ha haft användning för såna myggplåster i Shenzhen!? haha. Okey, men eftersom jag antagligen inte kommer att träffa dig i Svedala före jag träffar dig i Kina så får de bli till att bjuda på en fika kanske nästa gång vi ses oavsett ort!? Sounds good?? Ni andra, sjukt bra gissat! Älskar verkligen att läsa alla underliga förslag! Men Mr/Mrs/Miss anonym... Grylapp... Verkligen?! Tror de blir bakläxa på den.. =) Iallafall så har jag en ny en som snart kommer upp som kan vara lite av en personlig favorit. Ladda inför den!

Så här fint satt myggplåstret

I övrigt händer det väl inte så jätte mycket egentligen. Tampas på med bröllopsplaneringen och den 6/6 är SNART här! Vi har verkligen massor att fixa med. Annars så är min kusin Marcus här nu på besök med en kompis. De har backpackat runt i Asien i 3 månader och taggar upp sig inför återkomst till Sweeeeden imörå.

Bank.Fabriksbesök.Yashow.Hej.


Kommentarer
Postat av: Joanna

YEAH!!!!! LÅter hur bra som helst=) Ha det gott tills vi ses.....



Kramis

2009-05-21 @ 08:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0