Semester!

Idag har vi haft hela dagen ledig från fabriken. Okey, de beror väl evetuellt på lite strul men det känns ändå okey. Det kommer att lösa sig och vi har haft en underbar dag.

Vi började morgonen med att slöa på hotellrummet och bara sega oss. Vid tie tiden sprang Adde ut och köpte KFC frulle och efter att ha intagit kyckling och frityr så gav vi oss ut på lite sightseeing slash äventyr. Trevligt. Större delen av dagen har vi gått i underbara parker och strosat runt i staden. Hangzhou är verkligen fantastiskt vackert! En av parkerna vi var i idag bjöd på bland det vackraste jag sett i Kina. Har ju självklart tagit kort med de ger de inte riktigt rättvisa fast jag lägger upp några ändå så ni iallafall får se på ett ungefär hur det ser ut och vad vi gjort. Bilder från gårdagskvällen (ord?) och dagen.


Skulle göra en Starbucks pose, men vet inte riktigt hur de gick...

Adde på kvällsstrosning i Hangzhou stad

Skrattar ihjäl mig åt Adde med en fin paviljon i bakgrunden....

Senare på kvällen vart det en jättefin ljusshow på XiHu
Började dagen med en promenad i en av Hangzhous vackra parker

Yellow dragon Cave

Jag och den gula vattendraken

Skräckblandadförtjusning är de här med grottor för mig

Addo på promenix i en skog som påminde om Slottsskogen i Gbg....!

Vi tände ljus och rökelser för våra döda vid en av grottorna...

Adde vid en av de vackra platserna runt XiHu
 
Fick känslan av att Hero kan fått inspiration från XiHu området

Hangzhou

Några av många bilder. Kanske kommer fler. Nu ska vi ut och leta förkylningsmedicin åt Andreas som börjar känna sig lite krasslig sen är det dags för middag.

På återläsande...(?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0