Geeeek

Jag kan inte hjalpa det! Jag ar en san nord! Jag alskar verkligen att sitta hopkrupen i soffan, vilken dag i veckan som helst, och kolla pa naturfilmer. Speciellt da David Attenborough pratar. Det ar magi i mina oron. Och nar jag val borjat kolla kan jag inte sluta. Jag tror att vi plojde Planet Earths alla dvd:er pa tva eller tre dagar forra hosten och nu ar vi dar igen. BBC har slapp nytt materiel pa DVD som inhandlades igar. Inte nagon romantisk komedi (sag dock en i forrgar, The Ugly truth - riktigt rolig!!), inte nagon skon Guy Ritchie rulle (typ Rocknrolla eller Snach) eller ens en vacker Tim Burton (alskar 9!!)... Utan en naturfilm. Med motiveringen att det har alla de inslag som tidignamnda filmtyperna har. Mys-gos, romantik, slagsmal, brutal dod, spanning, markliga varelser och mystik... Kan inte bli battre helt enkelt! Nu ska jag aterga till The Big Artic Melt och stryka lite samtidigt. Forena nytta med noje ni vet..


Smile, it enhances your face value.
Dolly Parton in 'Steel Magnolias'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0