Jag ser det snoar...



...Jag ser det snoar... Att jag skulle fa se sasongens forsta sno i Kina, det trodde jag inte. Men igar da vi landade, 16 timmar forsenade, med flyget fran Guilin mottes vi av ett vitklatt Peking. Idag lyser solen och den vita snon gnistrar vackert i parken nedanfor oss. Vinterlycka. Ska ut och ga en promenad och inviga nya vinterkladsen nu innan snon forsvinner och det ar dags for Pekinganka. Two hours to go. Imorgon aker gruppen tillbaka till Sverige - kommer troligtvis en langre uppdatering da.


Never look down on anybody unless you're helping him up.
Jesse Jackson


Kommentarer
Postat av: tess

härligt med snö! det blir allt vackert då.. hur kallt är det då? förresten, finns det canada goose-fejk att köpa där nere? vad kuuul att du kommer hem!! hoppas att du stannar för alltid nu, fast igår kom jag och henrik på att vi vill åka och hälsa på er. tyyypiskt. fast man får skylla sig själv när man är segare än segast:) vet du var su ska när du kommer hem? tråkigt att adde inte kommer nu då..men det kommer att gå kanon, då är du ju hemma med alla andra kära:) något annat kul som händer då? KRAM

2009-11-02 @ 09:56:03
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0