the time that will pass and has passed by



Det ar tjugofem ensamma natter kvar tills jag far somna med babbiss armar runt om mig.
Kanns langt bort, men dagarna fram tills dess ar ganska fullbokade med jobb, jobb, jobb och forhoppningsvis aven lite roligheter. Men det kanns anda.  Mycket tankar som virvlar i huvudet nu. Mycket som kom tillbaka da jag kom hem. Hade behovt min lugnande famn att luta pannan emot, men jag vet att han finns dar. Om det finns nagonting jag kanner mig saker pa ar det min och Andreas karlek. Sa manga provningar som vi stallts infor sa vet vi battre an manga andra vart vi har varandra och hur starka vara band till varandra ar - vilket ar en enorm trygghet. Trots att framtiden ar vag och jag inte vet vad som vantar bakom narmsta horn sa kanner jag mig inte oroad. Lite smatt stressad da och da, det ska jag inte saga annat an, men jag ser fram emot det. De senaste tre manaderna har varit en personlig resa for mig. En utveckling av tankade, handlande och av kraft. Av min paverkan till livet. Trots allt det hemska sa ser jag det som nagonting som varit, pa sitt lilla vis, bra. Jag har lart mig mer om mig sjalv under denna korta tid an jag tidigare gjort under flera ar. Nyttigt. Behovligt... Jag kanner mig redo for livet nu.

Amor vincit omnia, karleken overvinner allt
Latinskt ordsprak


Kommentarer
Postat av: Andreas

Wo ai ni hen dou hen dou hen dou! Tai xiangzhe nile. Ni shi zui hao. Zhende zui hao. Women liang yingai zai yiqi. Bu zai yiqi wo bu gaoxing. Så det så!

2009-11-23 @ 17:07:42
Postat av: Maja

Du är klok min kära vän! :)

2009-11-23 @ 17:26:39
Postat av: farmor Mona

Underbara unge Du har många som älskar dig Du har verkligen växt

2009-11-24 @ 10:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0