vardagslycka


Julsmakerna toffe nut latte och holiday turkeysandwich

Lycka

Ugly Sweater x-mas party hos the Korkidis brothers -06

Jag har den och tanker behalla den i de tre dagar jag har kvar har. Starbucks. Det spelar mig ingen roll hur hypat det an har varit och kanske fortfarande ar, jag kommer strunta i om alla alskar det eller hatar det. Jag ar fullkomligt upp over oronen stormfortjust!. Min vackra riddare i blankande rustning pa vit hast.. *host host* nu kanske det kom en viss overdrift har, men summa sumarum av ovanstaende text ar att jag alskar Starbucks. Any day, every day. Speciellt nu da julen borjar komma krypande och det ar julpyntat och personalen har pa sig typiska "ugly sweater x-mas party" trojor. Kanslan man fylls av da man stiger in ifran Pekings minusgradiga rakyla till deras varma kaffedoftande mysvra blandat med deras Toffe Nut Latte och Holiday smorgas ar akta vardsagslycka. Och jag kommer utnyttja den minst en gang per dag till jag aker hem till landet mellanmjolk.


Without my morning coffee I'm just like a dried up piece of roast goat.
Johann Sebastian Bach



Kommentarer
Postat av: johanna

Jasså, varför är det så dåligt då? Vet inte när jag kommer hem än, nån gång i dec! Ska du upp till sälen eller? Du må älska starbucks, men jag älskar att du kommer hem!

2009-11-16 @ 10:17:29
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: johanna

Ah, då är jag med. Men inte lika farligt i Sydafrika tror jag. Okej, är du i örebro hela julen? Nä, va?? kommer nog hem runt 20:e skulle jag tro.

2009-11-16 @ 12:07:16
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: johanna

Och du får gärna titta hit vettu!!

2009-11-16 @ 12:07:32
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0