Hallaaaaa!!!

Min dator har krashat. Eller nagat fel ar det pa den iallafall. Skulle skaffa det "nya" messenger och vips bom sa det sa hade datorn nollstallt sig. Fabriksinstallt sig. Tappat bort sig. Inte vet jag vad man borde anvanda for teknisk term. Inget svenskt tangentbord har jag kvar, inget av mina dokument... Nada. Tack gode gud sa finns alla bilderna kvar, men resten ar puts vack. OCH till raga pa allt sa funkar inte ens msn. Surt? Nagat. Sa, det jag egentligen vill ha sagt ar; kara vanner. Skaffa skype! rebecca.karlstrom det ar jag. Adda garna mig. Jag ar valdigt ensam. Inget Facebook - ingen msn. En mail som fungerar pa 50%. Det kanns som att jag lever i en teflonhink. Har ingen koll pa yttrevarlden. Oerhort irriterande.


Det ar de vanner som man kan ringa till tre pa natten som raknas
Marlene Dietrich

Kommentarer
Postat av: johanna

Gumman, det är ingen teflonhink. Det är kina. Glad att va har utrett det i alla fall!

2009-10-06 @ 14:37:11
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0