On the go


I Yangshuo


Kanns som jag varit on the go ett tag nu. Kom tillbaka till Kina den 20e Augusti efter- och under en ruskigt jobbig period. 4e-18e september hade jag min forsta grupp, 24-28 akte jag och Andreas till Inre Mongoliet, 6-20 Oktober hade jag min andra grupp, nu 23-3 November har jag min tredje grupp och den 19e aker jag tillbaka till Sverige. Inte konstigt att det kanns som att man lever i en kappsack?! Ska iallafall bli skont att komma ner till Guanxi provinsen och 29 graders varme imorgon dar Guilin och Yangshuo vantar for sista gangen denna sasong. For gasterna innebar det vacker miljo och en ny syn pa Kina for mig innebar det vaskshopping och appelpaj. Vive la Reseledarjobb trots allt. 

 

Kommentarer
Postat av: mariah

KAN INTE DU OXÅ KOMMA HEM I HELGEN!!! JAG SAKNAR DIG JU! Attans att det ska var så långt...

2009-10-28 @ 20:59:31
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0