tjing tjong medaljong

Visst var det val det som stod i Kalle Anka tidningarna nar de pratade kinesiska?! Min dator ar fortfarade helt vacko! Nollstaller sig sjalv hela tiden och just nu sa later det som att jag slar i sma bongotrummor nar jag skriver - tydligen micen?? Pust. Datorer. Valdigt bra nar de funkar, annars..... Naaaa not so much! For ovrigt ar allt bara fin fint har hemma. Chokladbollarna ar slut och karleken blomstrar. Fick en ny grupp hit igar sa jag har fullt upp pa dagarna nu vilket ar kul, far jag se till att halla min frisk nu bara ocksa. Vardagsrummet vart fint efter ommobleringen. Tycker vi iallafall. Joanna du kanske hinner forbi o kika lite?? Kylan har kommit hit, borjar bli ruggigt pa kvallar och mornar men fortfarande 20-25 grader pa dagarna. Men raggsockarna har borjat ala sig framat i ladan. Annars sa funderar vi mest pa framtiden. Vad att gora. Bo, leva... Gora. Ett evigt tankande och idag borjade vi sa smatt planera... Lite. Sen far vi val se hur det faktiskt blir. Planerade aven lite infor den tankta Afrikaresan i var. Som det ser ut sa ska det nog faktiskt funka riktigt bra. Kul! Mycket kul! ....Nej, nu ska jag ga och hjalpa Andreas lite med maten som tagit ledigt fran jobb ikvall for att umgas med moi... Andreas. Inte maten...? Hm, sa sitter jag har och bloggar. Schysst! Aja, det har helt klart ingenting att gora med att jag inte ville diska iallafall. Wooopps. Lutade mig fram efter min lilla citat- och ordspraksbok och da vart det rundgang i datorn. Intressant. Trodde inte det gick, men tji fick jag.


Frihet ar ingenting vard om den inte innefattar friheten att fela.
Mahatma Gandhi


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag skulle också vilja planera afrikaresa =) Men ni måste faktiskt komma!

2009-10-08 @ 13:48:45
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0