With a little help from my friends...?!

Jag skulle verkligen behova lite hjalp av er. Om ni blundar och tanker er mig om typ 2, 3 ar. Vad jobbar jag med da?! Jobbar jag alls? Pluggar jag? Isf med vad? Lever jag? Vart bor jag? Jag star infor valdigt manga val just nu och skulle behova lite inspiration och... Ja. Hjalp helt enkelt. Jag tror jag vet ungefar vart jag ar pavag, men om ni har tid skulle jag anda vilja att ni skrev en liten kommentar om vad ni ser mig som. Om nagon av er far for er att jag skulle passa som rormokare eller liknande kanske ni kan strunta i att skriva....?


Don't walk in front of me, I may not follow; Don't walk behind me, I may not lead; Walk beside me, and just be my friend.
Albert Camus



Kommentarer
Postat av: johanna

Jodå, det är lägenheten. På loftet, där sängen inte står =)

2009-10-13 @ 08:49:20
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: johanna

Och så den riktiga kommentaren.



2-3 år. Då jobbar du. I SVERIGE om jag får be. Jag tror du har ett jobb där du träffar mycket människor, men ibland och sitter med pappersarbete på ett kontor. Tror du har rätt mycket ansvar och är självständigt arbetande. Vet inte exakt vad du jobbar med, men du har inte gått nån stor lång utbildning, utan mer inom företaget och nån kurs kanske.



Spåkulan Johanna signar ut...

2009-10-13 @ 08:54:33
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: mamma

Du jobbar absolut med ett utåtriktat jobb, har många bollar i luften och ett stort ansvar. Kanske har det med barn att göra på en internationell nivå? Vet hur du ömmar för alla barn i världen som har det svårt på olika sätt. Ang utbildning så tror jag att A: om du vill jobba med barn har en gedigen högskoleutbildning eller B: om du jobbar mer inom event o dyl så har du kanske en KY-utb eller några högskolepoäng på annat vis samt en massa "typ" internutbildningar. Vad du än jobbar med i framtiden så kommer du att göra ett fantastiskt jobb och lämna avtryck, i positiv bemärkelse, vart du än går fram. Ballabjo

2009-10-13 @ 11:55:51
Postat av: tess

vad roligt att se kommentarerna övanför efter att jag kommit på vad jag skulle skriva:) jag tror att du är typ socionom eller liknande..eller kanske inte om 2-3 år men någon gång, eller något åt det hållet:) du kanske jobbar mot utlandet, reser en del, känner att du gör något bra för världen! du bor i sverige någonstans, hoppas jag! hur låter det..?:)

2009-10-13 @ 13:54:47
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu ska vi se...om 2-3 år, vad gör rebecca då? Jag tror absolut att du bor i Sverige då (inte bara för att jag vill det utan för at du också vill det). Jag är också kluven om du jobbar med barn eller event. Men jag lutar nog åt att du jobbar med event. Jag tror att du kommer att läsa någon kyutbildning så du känner att du har mer kött på benen gällande eget företagande och event i överlag. Jag tror att det skulle passa dig. Ett varierat arbete, där du även kommer att kunna göra projekt utomlands. Det tror jag på. Du har en större talang inom event, än du faktiskt tror att du har. Så tror jag i allafall.



Lycka till i funderandet!

Kram kram

2009-10-13 @ 19:10:40
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag tror att du och Andreas bor i vårt tredje rum, du bakar bullar till mig varje dag. Andreas jobbar in pengar för er hyra.



Nej då, men 2,3 år, det är inte lång tid, antagligen hinner du inte innan dess skaffa en lång utbildning men antingen en ky eller så är u mitt uppe i studierna, självklart bedrivs studierna i Göteborg. Vi kommer ha väldans roligt. :)

2009-10-13 @ 20:33:56
Postat av: Joanna

jag tror du lever...

kan vi ta resten den 20?

2009-10-14 @ 16:40:19
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Eliisa

Jag ser en arbetsplats med många människor där du är spindeln i nätet. Du håller i allt med stort kärleksfullt engagemang.Jag tror att du driver något eget, för du är en person som vill mycket och vet hur du vill det ska vara. Och med det egna ansvaret följer också det stora engagemanget...du arbetar med vuxna.Du bor i Sverige men reser en hel del i ditt arbete både inom och utom landet.

Ni bor i ett hus som är nybyggt, med en härlig tomt. Lycka till med dina egna framtidsplaner :)Kram

2009-10-14 @ 19:55:01
Postat av: Pernillus

Becca, du lever! Annars vet jag inte vad som hänt med världen. Du jobbar med människor, på ett eller annat sätt. Kanske som projektledare? Med event? Eller inom ett företag med personalutveckling eller med konferenser eller nått. Men du fixar och styr och samordnar och är en inspirationskälla på ett eller annat sätt. Antingen har du gått en KY utbildning eller så gled du in på en räkmacka. Eller så flyttade du till Östersund och gick personalvetarprog för det skulle du älska:) och isf har du åkt vasaloppet också. Angående det här med barn och så, så kommer du och jag starta en skola i sydamerika, men det blir i framtiden. ok?

2009-10-16 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0