09.09.09

Undrar hur många som gifter sig idag!?

Inte jag iallafall. Jag är sur och grinig och har en allmänt dålig dag. Febern är borta men livet är fortfarande orättvist. Dessutom såg jag precis det sista avsnittet av DHW säsong 5. Vad att göra nu lixom? Finns det ett liv efter serien? Hmm. Äta kanske hade varit något - var visst ett par dagar sedan. Såg på FB att Idol tydligen börjat igen, kanske skulle man försöka ta sig en kik på det också. Steg ett i rätt riktning; duscha. 

Laters 


Update; Tydligen något av kärlekens dag här i Kina idag i och med att 9 är det största "heliga" talet. Märker inte mycket av det kan jag säga. Hmpf. Inte gör jag mycket åt det själv heller - men jag skyller på att jag är sjuk. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0