guide-to-guide

Hade precis en sms konversation med E som tar hand om min grupp nu när jag är sjuk;

E. Hur mars det idag?
R. Jodå. Inte alls lika hög feber, och känner mig allmänt lite bättre. Skönt. Svinet vände vid tröskeln haha. Hur går d med gruppen?
E. Jo da, dom ar snalla . Trott som en kuk dock, men det ar mitt eget fel =)
R. Haha för mycket baijiu på tåget =P
E. Jo tack. Suck, man ar ju obotlig o sa har du en tjej som ar en javul pa att overtala =P =(
R. Hahaha M (namnet på tjejen) i gruppen? Sweet =)
E. ha ha, jo. om hon anda gav lika mycket som hon snackar. =(
R. Hahaha Hahaha Hahaha Hon är väl tjej eller =P kul att du har någon som roar dig iaf!
E. Vet inte ifall hon roar mig eller plagar mig =P
R. Du har ju en chans till innan o forska lite i de. Märkligt. Kul!
E. Ha ha, jo du. det kan du lita pa att jag ska!
R. Good luck Chuck! haha =) Keep me posted! Hahaha.

Märklig konversation när vi aldrig träffast och endans skickat sms gällande hur han ska ta gruppen innan. Hur ska jag kunna låta bli att garva när jag träffar dom två i Xian imorgon?!?

Intressant


Kommentarer
Postat av: Maja

Tack tack tack gumman! Saknar er allihopa just nu. Kraam!

2009-09-09 @ 09:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0