Home sweet home

Snart är jag hemma igen. Sista dagen på resan idag, ikväll åker vi tillbaka till Peking. På dagens schema står Båttur på Kejsarkanalen och besök i vattenstaden Tongli, efter det är det flyg som gäller. Ska bli riktigt skönt att komma hem, speciellt med tanke på att det känns som små små putte människor sitter i min hals och skär i mig så fort jag sväljer samtidigt som det även känns som att någon stoppat upp en raggsocka i den.  Halsen alltså. Sjuk igen med andra ord. Otur - men tur att jag är ledig i två veckor efter att gruppen åkt tillbaka till Sverige den 18e. Yea well, nu är det Raus bitte som gäller så jag hinner packa väskan och göra mig i ordning innan vi ska åka. Innan dess vill jag bara meddela att jag verkligen gillar 70-åriga tanter som kan få in ordet "banga" i en mening på helt rätt sätt.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kära Beckis!



Ha kul, må bra! haha, jag dör. Hade helt glömt den gamla dängan. Fast på något vis känns det som den är rätt käck trots allt såhär i efterhand.



Jag tänker på dig ofta. Tänker med en tår i ögat och med ett leende på läpparna över allt som du är med om. Glädje och sorg, galenskaper och ditt annorlunda liv. Det var en sån grym lista du gjort. I de svåra stunderna fokusera på det underbart fina i ditt liv. Och du är underbar!



Jag kommer ju aldrig ta mig iväg till Kina. Fan Emma, tummen ur och flyg. Jag vill också ha tröjor godis nötter och skärp för 138 kronor. Sen vill jag ha dumplings utan kött (köttet var alltid så grått!)



Jaja, nu är det snart dags för Idol. Ska hinna sticka klart ett par vantar innan.

Puss på dig fina kulla!

2009-09-16 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0