ihh...

...Hittade ingen annan lösning på mitt stiltje gällande rubriktänk.

Idag är det Fredag vilket för mig innebär att jag börjar jobba imorgon. Säsongens första grupp, Kina Runt 15 personer, 15 dagar. Beijing-Xian-Guilin-Yangshuo-Shanghai-Suzhou-Beijing. Ska bli riktigt roligt att köra igång igen. Två år. Jeez, jag har guidat i två år och fortfarande blir jag nervös inför varje ny grupp. Man vet aldrig vad det är för människor som kommer och hur dem kommer att gå ihop med varandra och iom att man umgås så tätt i två veckor så spelar det verkligen in. Jaja, nog om det.

Förutom att jag i skrivande stund laddar med energi inför den gigantiska strykhögen i fönstret, förbereder mig inför imorgon och tar fram bilder som jag ska framkalla så planerar jag också en resa. Inre Mongoliet. Vi ska åka dit över en långweekend sista helgen i september är det tänkt. Om ingen vill komma och hälsa på då?! Ska bli riktigt riktigt roligt. Ett av ställena här som vi måste ha ett check på innan vi flyttar hem. Förhoppningsvis blir det en hel del resor framöver.

Trevlig Helg!


Inre mongoliet



Ooh förresten, iom att jag inte fått några kommentarer på föregående inlägg - kan jag tolka det som att min sambo har lite av dålig humor?!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Det var för lång text, då orkar man inte läsa. Om det inte handlar om något viktigt, vilket detta inte verkade.



Men inre Mongoliet låter riktigt spännande!

2009-09-04 @ 09:27:16
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag har ju iaf flugit över det. Mongoliet alltså. Alltid något....Ulaanbatar, mycket berg. Det får väl jag nöja mig med. (Ja jag vet att ni också har det, men syftar mot alla andra)

2009-09-04 @ 09:29:40
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Andreas

följ min blogg med bloglovin ! :)

2009-09-04 @ 09:45:24
URL: http://mittnamnarante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0