Vi jobbar uppåt.

Har lämnat Guilin, Yangshuo, apbilliga kläder och Guanxi provisen för lite nordligare breddgrader. Shanghai. Efter att pustat, suckat och stönat i 38 graders värme och massor med luftfuktighet så var det faktiskt skönt att landa i Shanghai idag med "bara" 30 grader varmt och torr luft. Inte för att jag anser mig själv vara i någon typ av riskzon, men det kan inte vara bra att svettas bort 3 kg på en dag vilket jag enligt mitt eget lilla vågtest gjorde sista dagen i Yangshuo. Hmm. Borde vara omöjligt. Aja. Kilona är tillbaka och jag är nöjd. Lugn dag idag. Buss från Yangshuo till flygplatsen, flyg, Lunch på McDonalds!!!!!!!!!!!!!, in-checkning, båttur på Huangpu floden, middag, akrobatikshow, kväller. Helt O K. Imorgon är det "stora Shanghai dagen" som jag själv väljer att kalla den och på kvällen drar vi vidare ytterligare norr över till Suzhou. Ett evigt flängande. Fortfarande inte frisk vilket är väldigt irriterande, men det kommer. Bara att tänka på Topejas ledord; "Ha kul och må bra" Yes! Det var tider det. Oh, well. Sängen hägrar.

Nighty night.



Update: I Shanghai väger jag 33.2 kg. Inte illa... Ehe.

Kommentarer
Postat av: Joanna

tips om var dessa apbilliga kläder finns mottages tacksamt! å smycken!! tack tack

2009-09-13 @ 17:14:03
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nästa gång ska jag åka till Shanghai och väga mig.

2009-09-13 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0