Den 12 Augusti...

...är nu över. Finito och slut. Kan inte säga att det varit en underbar dag men jag har kommit igenom den. Ockuperat hjärnan med annat. Gossip Girl, visum bekymmer, en trevlig vända till bowlingen med mamma, Isak, Ida, Leia, Lucy, Linnéa och Lovisa (jag vann! typ.) och senare spelkväll. Tankarna har kommit och gått men blivit puttade åt sidan. Kanske bra, kanske inte bra. Vad det än är så är det det jag kunnat göra. Vilodag imorgon, lördag är det den fjortonde. Ett år. Jag kan inte förstå att datum har en sådan stor betydelse. En siffra, eller i detta fallet två. Jag tänker på Andreas som varit ensam hela dagen, först ensam på en buss, nu ensam på ett kontor i en stad utan varken familj eller vänner. Han borde varit här. Eller jag där. Eller vi tillsammans någonstans i mitten. Älskling du är fantastisk och det bästa! Tack för att du är du.

Från det ena till det andra, Grattis världens bästa Jonna på födelsedagen! Hoppas att du har en riktigt fin dag och att Johan skämmer bort dig lite extra. Det är du väl förtjänt av! XxX

Kommentarer
Postat av: tess

bra kämpat vännen, förstår att det har varit en jobbig dag med många minnen och tankar. skönt att du fick skingra dem med lite roligheter. och du vet att det bara är att ösa ur dig här om du behöver, vi finns alla här för dig även fast vi inte alltid syns med blotta ögat!

2010-08-13 @ 01:01:53
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack Rebecca! Jag önskar att du och Andreas kunde spenaderat dagen ihop och varit nära med er kärlek. Mina tankar är med dig imorgon. Du är en av de starkaste vänner jag har. Mycket kärlek min fina vän!

2010-08-13 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0