Fy fan...

...va jag är trött på att inte själv få... Bestämma. Tycka. Skriva. Säga. Vara. Att hela tiden behöva ta hänsyn. Att hela tiden behöva vrida och vända på allt så att det ska funka. Allt från ord till rörelser. Mitt liv är mitt liv och bara mitt, låt mig leva det och ta hänsyn till mig i det. Låt inte mig bara tvingas in på andras vägar i andras liv för att det passar andra bättre. Jag yttrar de ord jag vill, jag säger inte dumma saker. Låt mig prata med dem jag vill, de är inte dumma personer. Låt mig få lufta de tankar och åsikter jag vill, de är mina egna. Säg inte saker och prata vitt och brett om det du vill hålla hemligt. Säg inte saker du inte står för. Låt. Mig. Vara. Mig. Jag är mig själv och tänker inte ändra på det, jag behövs - precis som jag är!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vem vara elak? Slå från mig!

2010-08-30 @ 23:10:10
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Mariah

En punch från mig också till den elake.

2010-08-31 @ 07:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0