Hujeda mig...



...vilken morgon.
Nädå, så farligt är det inte alls. Vaknade tidigt av att A smattrade med kameran ovanför mitt ansikte, tydligen söt när jag sover? Låg och drog mig liten stund efter photoshootet medans karlns jobbdag drog igång. Efter att jag tagit mig en uppfriskande dusch så sitter vi här tillsammans nu, vid frukostbordet och vräker i oss en mustig frukost bestående av massor av kaffe, färsktbröd från WOWNEW (vår nya butik med det roligaste namnet), tonfiskröra, naturell yoghurt med med skivad persika och banan och med min egenfixade musil på.. Hmm ägg också, med kaviar... Och vatten. Vad dagen har i sin hand får vi se, men jag känner att det blir lugnt och bra. Btw, bra text jag fick till igår... Hehe.

Kommentarer
Postat av: tess

jävligt fin text!!:) och vassågo har jag glömt skriva, du är för snygg ibland alltså;)

2010-08-26 @ 11:02:50
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0