On the road...

...again. Och igen och igen. Ett jädra flängandes. Idag ett bra fläng med Joanna i bilen som chaffis och med Joanna 2 pop pop i sterion. Förmiddagen bestod av stress och brännskador. Packade klart, eller vad man ska kalla det, duschade, handlade, hämtade, och brände. Jag känner att jag nog verkligen vill dela med mig av min brännskada.. De är fönens fel. Stod och fönade som vanligt i badrummet då det plötsligt började poppa eldbollar ur baken på den som snart gått över i lågor som ur en drakmun. Jag stänger av den, slänger ner den på golvet och kollar i panik ner på min tröja som brinner. WTF! Aaaaaah, fick som tur var snart bukt på det hela men det resulterade i en trasig tröja, en ytterst missnöjd Rebecca och en litet men sjukt svidande brännsår på magen. Stackars stackars mig. Ringde till Adde och grina gjorde jag också!


Det lilla svarta brännsåret

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha. Tur du fick bukt på elden. Annars skulle jag ju fått skämmas ;) Skicka över ditt schema förresten???!?! Kram

2010-08-19 @ 22:04:01
Postat av: Mariah

Haha, det är väl bara du o lyckas med nått sånt! Tycker dock lite synd om dig också! :)

2010-08-20 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0