Why why...

...why?? Varför är jag så jäkla seg med allting?? Varför kan jag aldrig bara ha gjort ngt alternativ göra något i tid. Ska åka till Göteborg om två timmar och här sitter jag. I sängen, nyvaken, med ett fågelbo på huvudet i en ruggigt ostädad lägenhet eller det är iallafall grejer utspridda över allt, med disk att ta hand om, sopor som ska slängas, mat som ska ätas, telefon som ska lämnas, väska som ska packas, person som ska duschas och fixas till. Det är ju lixom inte så svårt, hade jag gått upp åtta hade jag kunnit och kunnat ta en promenad i det underbara vädret men näääääääädå. Jag gillar uppenvarligen att sova. Ugh. Litet litet cred till mig för att jag faktiskt bokat vaccinations tid. Det var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0