I väntan


Miss Mochi i väldigt bra Photo Booth kvalité

...på mina glasögon.
Skrev ju för ett tag sen att jag beställt två par glasögon. De vart ju inte så bra... Men idag kommer optikergubben hem hit med dom, nyslipade och forthoppningsvis perfekta. Dessutom gratis. Men tack! Kontaker är alltid bra att ha ifall ni missat det. Idag då, ska ta tag i allt det jag inte gjorde igår. Bland annat åka till en av Pekings stora shoppingvaruhus. Ugh. Allt annat än kul kan jag lova men jag ska försöka muta karlen här med en fotmassage så kanske jag får sällskap. Fingers are crossed. Men ny måste jag mysa lite med Mochi som förövrigt är världens goaste kissemiss och sover i vår säng varje natt. Önskar jag visste mer om vad hon varit med om men jag tror att hon är nöjd med vart hon är nu. Imorse lekte hon någon typ av slängivägköttetmedtassen-springsedanefterochfångadet lek med en köttslamsa som hon lyckats roffa åt sig när A förberedde lunchgrytan. Knas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0