Min jul

Är så sjukt trött på denna blogg. Kanske försvinner den. Kanske ändrar den utseende. Kanske fortsätter den som vanligt igen om ett tag. Vi får se. Här kommer iallafall en bildkavalkad från min jul här i Pekingland.


Våran 2,4 m höga gran. Disney enough?! Vi hade varit snälla i år!!

Morgon julklappen var en julkula från NY, thanx Mami

Julfint- och gott på bordet

Jullunchen bestod av mormors julkorv och julöl m.m

Glögg, pepparkakor och KALLE ANKA kl 15,00 (jäjä, kinestid)

fejnt

julstök och bök. Maten är påväg fram



Posering vid granen

ljusmys

Julbocken hittade hit

That's me!

Svenskt på julbordet

geschinken

allt på julbordet var hemlagat, förutom bröd och 3 av sillarna

Även lilla Mochi fick julbord. Under granen.

Andreas avslutar kvällen med att njuta av sin nya whiskey


Yep, That's about it! Vi hade en toppenmysig jul med massa bra klappar, världsklass på mat och dryck och skypening med julvärldens Sverige. Ljuvliga Jul!

Kommentarer
Postat av: Eliisa

Så mysigt ni hade det , jag såg ju det redan på julafton :) ,hade du gjort allt själv! Stort :)

2010-12-28 @ 18:51:39
URL: http://qvinnaneliisa.blogg.se/
Postat av: rebecca

Gällande maten var det Andreas som hade fixat - jag stod för pyntet :-)

2010-12-29 @ 03:45:44
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0