Angaende mina nervryckningar...

...Tror ni inte pa att jag har riktiga nervryckningar star ni nu infor tre val.
1. Las elandet och skratta at min hypokondri
2. Tro pa mig och tyck lite synd om mig sen skratta at det.
3. Hoppa till nasta blogg.

Okey. Jag har nervryckningar i kinden under vanstra ogat och det ar vansinnigt irriterande. Jag sjalv tycker inte att det ar nagon big deal men Andreas vart minst sagt sur pa mig for att jag inte tar det pa allvar och tvingade mig ringa sjukvardsradgivningen. Dom i sin tur vart sura for att jag inte hort av mig tidigare gallande detta iom att jag tagit sa mycket vaccin senaste manaden, typ; Havrix, Twinrix, Polio, Gula Febern, Nya influensan + provatit Lariam och tagit Dukoral.. Efter den smarre utskallningen bad de fa ringa upp mig efter att ha radfragat infektionslakare. Helt okey. De ringde upp efter cirka tio minuter och meddelade mig foljande: Blir det varre - minsta lilla, aven fast jag far ont i lilltan, far huvudvark eller kanner mig matt maste jag hora av mig. Blir ryckningarna mer frekventa maste jag hora av mig alt. aka in till lassarettet. Har de inte gatt over helt till pa mandag maste jag hora av mig direkt pa morgonen. Jag maste vara valdigt uppmarksam med min kropps signaler och garna ha nagon hos mig som kan kolla till mig, jag ska inte vara sjalv. Sedan avslutade hon det hela med Jag hoppas att detta inte paverkar dig sa du inte kan komma ivag pa din resa nu! Du har val reseforsakring? Tack for den.. Det hela slutade med att Isak, Ida & Leia fick sova har - stackare. Jag har fortfarande ryckningar men har tvarbestamt mig for att det ar hur lugnt som helst, bara irriterande... Gosh. Give me a break! Ar lite trott pa allt som hander hela tiden, kan det inte bara vara bra? Snart blir det nog. Snart. 4 sleeps to go och jag borde borja planera lite infor bilningen fran Johannesburg till Kapstaden. Orkar inte gora sa mycket mer da jag dessutom fortfarande ar sjuk men det ar ju alltid nagot!

Love peace and understanding!

Kommentarer
Postat av: Eliisa

Hoppsan....det låter som att du behöver ta det lugnt dessa dagar som är kvar innan resan. Lyssna på kroppen!! Skickar massor av healing till dig kram

2010-02-06 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0