I'm Alive!

Sitter i Port Fortal och vantar pa att var bil ska lagas, som gatt sonder for typ 1000e gangen idag. det har tagit mig 18 min att ladda upp denna sida sa ska detta hinna publiceras innan krediten tar slut lar jag fatta mig KORT. Vi har de skitbra, mycket varierade uppleverser hittills. Vackert, underbart, varmt, kallt, smutsigt, dammigt, enkelt, svart..... Mycket att ta in. Det som slagit mig mest hitills ar att det inte alls ar sa billigt som jag trodde det skulle vara, manga verkar inte gilla vasterlanningar och giraffer ar mitt nya favorit djur!!!!! Resedagboken och vagabondsidorna funkar har, men ska forsoka igen nasta gang jag kommer at internet. Det kan droja ett tag dock da vi bor i national parker mest hela tiden.... Ohhh! Nu springer tiden vag! F**k! JOHANNA! Hinner inte skriva till dig men ringer fran Johannesburg!

Vi mar iallafall jatte bra och har en fantastisk resa pa alla och manga satt!

Take Care
/2 mwgalis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Började bli lite orolig (du vet ju hur jag är) så det var skönt att höra från er. Förstår att det är många intryck och mycket att ta in. Fortsätt njuta av er resa och var rädda om er. Ser fram emot att få läsa dagboken och se bilder som du tagit med nya fina kameran =)

Kramis, mamma

2010-02-16 @ 09:31:23
Postat av: Jonna

Känns bra att höra!=) Hoppas ni har det underbart. Kramar

2010-02-17 @ 14:47:19
Postat av: johanna

Cape town är tomt nu. Hoppas flyget gick som planerat...

2010-03-05 @ 23:54:50
URL: http://ikapstaden.blogg.se/
Postat av: Andreas

du saknas här hemma skrutt, jalla jalla. puss

2010-03-06 @ 04:22:19
Postat av: Joanna

Ja filippinerna duger väl ;)

Hur har ni haft det??? Ser framemot att höra allt :)



Hoppas resan gått bra, ses i Beijjan:)



Kramkram

2010-03-06 @ 09:22:35
URL: http://fabriqueenchine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0