langtar!

Jag langtar till Peking.... Jag langtar till Arlanda... Jag langtar till afrikarutten... Jag langtar helt enkelt bort!! Borjar bli lite smatrott pa att jobba var enda var eviga dag, vad hande med helg lixom??!! Men men, det ar bara att bita ihop, le och vara glad ett tag till for snart snart snart aker jag pa ytterligare en dromresa. Ska bli helt underbart!Ligger och laser i mina guidebocker varje dag och uppfylls av sa mycket forvantan och langtan. Om 21 dagar springer jag (las lunkar jag trott) ut fran Nairobis flygplats - in i Andreas famn! Yummi!

I ovrigt snurrar, som vanligt, vad ska jag gora nar jag blir stor fragorna runt i mitt huvud... Bo i Sveirge? Italien? Kina? USA? Island? Peru? Vad ska jag jobba som/plugga till? Event koordinator? Hotellansvarig? Med mitt eget resebolag? Som bistandsminister?? Varfor inte dra pa lite nar man anda funderar?? =) Nagon som vet??

Jaja, dags for en liten uppfriskade promenad da kanske. Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag tycker ju att du är som klippt och skuren för ett eventjobb. Men jag håller med dig. Det är inte lätt att veta vad man ska göra när man blir stor!

2010-01-21 @ 12:35:42
Postat av: mamma

Biståndsminister!! Har inte varit uppe tidigare men varför inte. Men börja med att utbilda dej inom SIDA så att du kommer iväg och får jobba med barnen i världen som behöver din omtanke, värme och kärlek. Det är såååå mycket du. Har inga som helst problem med att se dej mitt i ett kaos med ett barn i famnen samtidigt som du organiserar och ordnar med en massa andra saker. Just go for it!! Balabbjo!

2010-01-21 @ 13:42:56
Postat av: mamma

....och Peru, Italien eller USA kan jag mycket väl tänka mej att besöka min dotter och hennes pojkvän i........ Island är också ok.... ;)

2010-01-21 @ 13:45:25
Postat av: Andreas

Vad du än bestämmer dig för är jag med dig baby! Men det kluriga är väl det att bestämma sig eller hur?!

2010-01-21 @ 18:32:34
Postat av: johanna

Å, vilken stöttande mamma du har. Min skriker rakt ut redan vid malmö...



Men jag måste nog ändå rösta på Sverige, sorry =)

2010-01-21 @ 18:38:07
URL: http://ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0