Provat på livet innan IT-boomen...

... Och det har varit så så så skönt!! Och med IT-boom syftar jag mest på mail, facebook och blogg. Semester.

Jag tänker inte försöka mig på en uppdatering för det kommer bara bli svammel i allra högsta grad - istället skickat jag ett stort tack till alla fina vänner som jag fått chansen att hinna träffa, även om väldigt kort, under de senaste veckorna. Ni saknas mig väldigt när jag inte har er nära och jag önskar vi hade haft tid att umgås betydligt mycket mer. Men nu drar alla iväg igen. Örebro, Kiruna, Luleå, Linköping, Tranås, Göteborg, Karlstad osv osv osv....  Sverige är rätt stort.

Annars så har jul- och nyårs helgerna varit fantastiska. Har varit underbart att få ha Andreas hemma, men nu är det slut på det. Ses i Afrika nästa gång. Spännande..! Med nyår så kommer ju inte helt otippat lite nyårslöften. Årets för mig är att leva ett mer sunt- och hälsosamt liv. Det började bra med påbörjad detox 1/1. Härligt....?! Uh. Ja, vad säger man. Det som sakar illa gör nytta eller något sånt. Det är bara att hålla tummarna för imorse var jag väldigt väldigt nära att spy. Jag har planerat att vara färdig med kuren dagarna innan resan så det blir nog kanon. Vet dessvärre inte riktigt om jag ska styra min kost något efter pulvren och oljan men men. De ger sig.

Avslutningsvis, ett försenat GOTT NYTT TJUGOHUNDRATIO!



min underbara detox kur ser precis ut som denna!







Kommentarer
Postat av: tess

fan, hann ju inte ses nåt nästan!:( skittråkigt.. men fina bilder har jag på dig i alla fall;) detox låter kul, hur är det? har alltid velat testa! hur funkar det? hur länge är kuren på? tell me!

2010-01-05 @ 17:54:42
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0