Det spelar antagligen inte...


Utsikten från vår Pekingbalkong.. Skapar knappt zebrabränna.

...er någon roll, men jag tycker verkligen om CityWeekends nya design på hemsidan. Enklare och snyggare. Bra. Sitter för tillfället och söker lägenheter, längtar hem men vill också flytta. Till något med en balkong med bättre utsikt än från våran. Kanske lite mindre med samma hyra och mer centralt. Närmre San Li, men Guo Mao blir verkligen bara bättre och bättre. Hmm. Hur som helst, jag längtar hem! Lite mer än en månad kvar i resväska, innan hemfärd. Då tre veckors ledigt (besök hemifrån är välkommet!) innan väskan ska packas på nytt. Även fast jag trivs bra här och det är skönt att vara hemma, leksandhemma, så är ju mitt hemhem, Pekinghem, hemma i Kina nu. Konstigt, men sant.

Antal hem i texten = 11. (12 ink. denna rad.)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag hänger inte riktigt med. Men jag kommer ändå fortsätta läsa din blogg.

2010-07-16 @ 07:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0