Gästblogg: Johanna, avd RKS 368

Japp, entre som Kinakulla såhär på fredagskvällen. Kanns bra. Har ju ändå aldrig varit i Kina, så det måste ju anses vara ett avancemang utan speciellt stora arbetsinsatser.

I Leksand äts det hur som helst just nu thaimat och leks med Abtronic (stavning okänd), vilket är något av det roligaste man kan leka med (efter ett eller två glas vin, jag erkänner). Vad som händer kan inte beskrivas med ord och måste upplevas på plats. Därför är det bara att höra av sig till Rebecca eller mig vid intresse att uppleva detta fenomen och vi kommer till en plats nära dig. Det får bara inte missas.

Annat som inte bör missas är Rebecca Karström i sin ungdomsdagar, på bredaste dalmål, konstaterande att "Rebecca är ju jag, Karlström är fortfarande jag har sex 368 gånger om året, och det är mer än 365...hur många dagar är det på ett år? (sara: 365 vettu) ...skottår 366, kan du tänka dig hur bra jag har det??"  till en registreringsskylt. Har ni inte sett den videon heller, vänligen kontakta mig.

Skutan hägrar nere vid kajen, bara en sväng. Vi måste ju tillbaka till vinförrådet i lägenheten (ärligt halvsnott från mor min) och vår älskae Abtronic (stavning som ni vet).

Kommentarer
Postat av: rebecca

Rebecca Karlström likes this!!!!

2010-07-30 @ 23:31:26
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu blir jag lite lätt orolig ... Abtronic, OK..... Vinförråd...vilket? Inte dom jag köpt i Frankrike hoppas jag bara. Systemvinerna...tuta o kör :). Hoppas Ni inte har träningsvärk i magen idag då ;) kram

2010-07-31 @ 12:00:50
Postat av: A

Om det ändå vore så väl :)

2010-07-31 @ 12:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0