Jag har träningsvärk...

...i rumpa och lår av all ass-shakin' igår! Inte nog med att det rimmar, det är sant också! Jäkla skoj kväll och såååå så så kul att ha alla samlade för en stund, guld värt! God var maten, mysig var lokalen, sällskapet var tipptopp, stämningen underbar och ja.... En riktig höjdarkväll helt enkelt. Det känns idag, på fler sätt än träningsvärk. Huvudvärk och ledvärk. Jag lider av uttorkade ögon och någon typ av dödensdrottningstank ur munnen. Den påminner om gammal alkohol... Imorse när jag vaknat och tillslut lyckades ta mig upp ur sängen så försökte jag stärka mig själv med en kalldusch för att få bort mina pandaliknande drag, när det inte hjälpte så hällde jag en halvliter eye-make up remover på en tuss och började gnugga runt ögon. Dessvärre var det inte smink som svärtat ner mitt ansikte. Det var slitage. Det är kvar. Ser ut att vara fyndad på loppis. Men det är det värt! Lätt. Nu ska jag fortsätta jobba. Jepp. Jobb idag också. Alltid redo.

Kommentarer
Postat av: tess

åh jaa..det är ett sånt underbart ställe! lyx att få vara där!

2010-07-19 @ 21:01:22
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: johanna

Uppdatera nåt kul!!!

2010-07-22 @ 14:48:16
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0