Jag väljer varken Pirater...



...eller Marlena Ernman.
Jag väljer Dalle. Word! Varför spöka ut sig eller lyssna på någon som gör det när man kan jobba..?! Jag förstår inte uppståndelsen. Fyratusen till Dalhalla resten, eller iallafall cirkus trehundra, till The Black Pearl. Eller liknande. Jag skulle kunna tänka mig att vid midnatt gästspela som Bootstrap Bill. Det behövs så lite för det. Jag kan nästan vara mig själv. Vi får se. De är helt klart the easy street på hotellet idag, kommer nästintill tömmas på folk efter kl arton. Marlena. Det innebär städkväll för mig. Endel ut-check imorgon, men det kommer belönas med söndagsstek hemma hos mormor efterföljt av VM-final. Schweeeeet. Hejja Espania. Btw, någon som vill åka utomlands med mig? Jag är öppen för förslag men Italien, Frankrike, Portugal, Spanien eller Kreekland lockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0