Mmm...



...jag tog semester!
Inget bloggande, inget internetande, nästan inget telefonande. Skit skönt. Nu är jag tillbaka i det verkliga livet och bloggen återuppstår. Har haft åtta riktigt bra dagar sedan jag kom hem från Kina, dunderförkylning till trots. Har knäppt massa foton så det kommer senare. Tyvärr glömde jag min livskamerat (haha) herr Nikon hemma, men Ixan får duga! Har hunnit med Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Höllviken, Malmö, Örebro och Leksand. Ingen rast ingen ro men har faktiskt hunnit med att träffa mycket bra folk redan och har ju haft rent fantastiskt väder. Sverige när det är som allra allra bäst. Underbart. Kanon. Superlativen haglar, det blir lätt så när man omfamnas av detta. Johanna, du är med mig - visst..?..!
 
Dalle. Första dagen på jobbet idag, kändes som jag jobbade senast igår. Förutom några rutinändringar är allt sig likt, gott. Kommer jobba nästan hela tiden fram tills Adde åker tillbaka till Chinaland nu men har, tack Tina, fått ledigt den sjuttonde. Hade varit ruggigt trisst om det inte hade funkat, så nu hoppas jag på en riktig höjdarkväll! Ska bli kul att få många av de bästa samlade för en kväll! Mys. Nu ska jag jobba vidare och fortsätta min artikuleringsskola med mig själv. Har märkt att jag börjat sluddra som värsta fyllot. Medium okey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0