What a...

...day! Började dagen med att kolla på 2012. Hmm. Jädrans Inka folk och hejja kineserna! Sedan sprang jag ner till tåget för att pussa av Adde som åkte till Örebro för att imorgon fortsätta till Arvika och festivalande. Efter det handlade jag, duschade, åt lunch, diskade, bäddade, åkte till jobbet. Väl på jobbet var allt som vanligt, inga kommentarer, tills efter ca tio minuter då mamma meddelar lite fint att Isak (som är i USA på en coaching grej) är omringad av fem tornados och påväg ner i ett skyddsrum. Eh, jaha.. Scary! Efter det så har det tuffat på här på det anrika och jag börjar känna mig som jag blivit överkörd av en traktor. Eller fyrhjuling, tänk Håkan i Sunes sommar. "De här ska han få fa-an för" förutom att jag inte är direkt sur på någon. Har till och med fått dricks. 15 usd. Fifteen bucks. Känns internationellt och nästan lyxigt! Nu ska jag påbörja kvällsrutinerna och försöka få i mig lite middag.


Update: Fick förresten besök av en av mina gamla kinaresenärer på jobbet idag! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0