to mac...

...or not to mac? That's today's big question. Jag maste kopa en ny dator da min alskade pinky blaskarmar var och varannan minut plus varje gang jag ska gora nagot med mina bilder. Typ titta pa dom. Alla som jag pratat med sager att det inte ar nagot fel pa min dator - det ar bara en pc (a.k.a kop en Mac.) Sa jag tror jag ska gor't. Nu ar ju da fragan: Ska jag aka till Hong Kong och kopa den, eller ska jag kopa den har i the Village?! Priset blir det samma. Hong Kong med flygbiljetter och dator eller The village med 20 yuans taxi och dator. Jag vet vilket alternativ som ar snabbast - men let's face it. Hong Kong is the shit! Hade kanske varit kul att aka dit och dra av lite turisting nar man val ar i farten. Problemet ar dock - aker jag dit missar jag en harlig brunch pa sondag. All u can drink wine, BBQ, raw food, stooooor pool, takterass, 35 grader varmt, sol. Vilket leder mig till ett hmmm. Vad att gora?? Kanner aven !obs!varning, varning. i-landsproblem!obs! Hur som, vad ska jag gora? Jag skiter i vilken typ av problem det ar - det ar problem!



Lovely Hong Kong, fran nar jag och varldens basta Jonna var dar!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh, vill dit med. DU verkar ha de bra skönt nu!=) Njut vart du än väljer att åka. Kramkram

2010-06-03 @ 22:28:38
Postat av: johan

once you go mac, you never go back ;)

2010-06-03 @ 23:23:51
URL: http://cogitabundus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0