.10.3.24.

Min tjugofemarsdag! Tankte sammanfatta dagen i lite bilder, utan betoning pa lite.


Dagen borjade som den ska, frukost pa sangen! Den basta!

Finfin chokladtarta men hemmagjorda ljus.

I taxin utan en aning om vart jag ska, med fodelsedagsorhangena i.

Jag hamnade i VIP rummet pa Dragonflys spa & fick en 90min fyrhandsmassage

det superfina rummet pa Dragonfly Spa

efter massagen akte vi till Park Hyatt i Jin Tai tower

Kollade lite pa legovarlden nedanfor...

Och at lunch. Efter maten akte vi pa annat spa & bubbla, inga foton men fint var det!


Efter en dag av total avslappning bar det av hemmat for lite fixifix & forfriskningar

Dagen till ara knappte vi en flaska rosebubbel som vi kopt pa en vingard i SA

Bubblet fick folja i taxin, tillsammans med pappmuggar & mitt nya fina LB armband!

Lite motionsjogging i regnet pavag till restaurangen har val aldrig skadat...?

Eller?

Vi avnjot varsin fyraratters pa Vino Paletto som blev en riktigt favorit restaurang

Adde stormtrivdes med deras excellenta vinutbud

Jag var nojd, tro mig! Men regn och noll taxis ar inte fotovanligt!

Som avslutning tog Andreas med mig till Touch bar pa The Westin
Efter en full dag sa var det ratt skont att komma hem

Tack Andreas for en av de basta fodelsedagar jag haft! Du ar den mest underbara manniska man kan dromma om och jag tackar min lyckliga stjarna for att jag fatt allt jag onskat och lite till i och med dig! Karlek. Inget annat an akta karlek.

Kommentarer
Postat av: Billeboa

Du är så jävla snygg Beckis! Jag ska köpa grå kappa och blommig sjal, sno din vårlook.

Ok? haha



Puss å di! (dalmål)

2010-03-30 @ 09:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0