fjarde gangen gillt?


Stilinspiration eller bara ett big NO NO?!

Imorgon ar det dags for fjarde frisorbesoket inom loppet av fem veckor. Mitt har borjar bli en dyr historia och jag hoppas for mitt och min planboks liv att det iallafall ska bli i narheten av bra. Har gatt runt och sett utom som ett akta lejon har i tre veckor nu. Gul/orange har ar inte okey. Lar aven cutta av endel i och med allt slitage, en page kanske star pa tur? Andreas - forbered dig redan nu pa en eventuell chock. Jag kanner att jag ar i ett "gor va fan du kan for att de ska bli schysst" mood, och da brukar det sluta i forandring. Sa girls and boys skicka mig en varmade harmodetanke imorn vid elva - det skulle uppskattas. Har ni trakigt innan dess tas farg- och klippningsforslag tacksamt emot.

G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0