love.love.love.love



Jag ar fullkomligt foralskad.
Jag ar forundrad, smartande tagen och utan jamforelse imponerad...... Jag sitter och soker ord for allt jag ar men ingenting, inget ord, ar starkt nog for att forklara de kanslor filmen Avatar vackte hos mig. Den var sa hisnande vacker och underbar - estetiken var genial och budskapet.... Ja, nu var det det dar med orden igen.... Efter filmen fann jag mig sjalv mallos och.... Ja. Mallos. Jag visste inte vad jag ville gora. Hoppa hogt, skrika, skratta, pussas eller slass, sa jag valde att grata. Och fnittra, och grata lite till. Jag ville inte vakna upp ur sagovarlden som jag hamnat i. I den underbart fangslande koman jag hade befunnit mig i i nastan tre timmar. Jag ville inte inse hur liten jag ar i varlden och hur enormt allting ar och vad framtiden kanske kommer snuva mig pa. Andreas, som var min basta biodate, forsokte hantera mig och min granslosa avatar karlek och fragade vanligt om jag ville ha en kram varpa han fick det drommande svaret, nej jag vill ha en avatar. Jag ar fortfarande mallos och kommer lamna detta inlagg med en uppmaning. Se den!

Kommentarer
Postat av: johan

regissören, james cameron, har gått ut med rättigheter om 2 (!!!) uppföljare till filmen ;) NOG FÖR GÖTT!!!!! :)

2010-03-21 @ 18:36:38
URL: http://cogitabundus.blogg.se/
Postat av: Joanna

älskar också Avatar. men jag vill inte ha en... jag vill va en.

nåja... stolarna på china doll är vad som finns under rubriken. http://www.youtube.com/watch?v=rLMnHMkGDtw&feature=player_embedded testa om den funkar. eller hur är det med youtube i kinaland nuförtiden?

2010-03-21 @ 23:56:50
URL: http://joannaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0