Titta va Adde hitta!



Ett gammalt idol kort pa varldens basta morfar! De lag ute pa tradera och har nu blivit salt. Mission; Kopa tillbaka det.

Senaste tiden har varit upp och ner i manga vandor men jag tror nog att det ar en positiv vandning som ar pa vag. Chanser hit och dit. Det blir bra. Jag har dessutom fatt en gitarr! En akta hippiegitarr fran 70-talet med specialdesignade blommor pa. Det enda som behovs nu ar en larare.. Varning; jag ar en tjurskallig elev! Forutom gitarren har jag blivit utbjuden pa middag tva kvallar i rad, jag har klippt- och fargat haret pa C. de France. Imponerade bra jobb, hejja Valerie! Ikvall ska jag ivag pa Capoeira kurs. Brasiliansk kampsport. Spannande. Men forst och framst ska jag sno Addes garderob, en del shopping har det blivit och sen ska jag smorja pa lite solskyddsfaktor och ge mig ut i den underbara sommarvarmen. 27 grader och sol. Punktum.


jag och guran guransson! FYI detta var innan C.de France

Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag stendiggar din gitarr. Skitsnygg!

2010-05-06 @ 08:02:23
Postat av: Sandra

En idolbild på offa! Inte illa det inte. Den skulle man få tag på.

2010-05-06 @ 08:26:54
Postat av: johanna

Kan man hitta en mer Rebecca-gitarr? Vi kan lära oss tillsammans =)

2010-05-06 @ 13:57:03
URL: http://ikapstaden.blogg.se/
Postat av: mamma

Vá roligt!! Han är så himla söt på den där bilden också. Vill ha en!! Och din gitarr är inte så dum den heller. Får väl se om bror din kan stå ut med dej som elev...hehe

2010-05-06 @ 15:30:49
Postat av: mamma

Vá roligt!! Han är så himla söt på den där bilden också. Vill ha en!! Och din gitarr är inte så dum den heller. Får väl se om bror din kan stå ut med dej som elev...hehe

2010-05-06 @ 15:31:40
Postat av: mamma

Và roligt! Han är så himla söt på den där bilden också. Vill ha!!! Och din gitarr är inte så dum den heller. Får se om din bror kanske står ut med att ha dej som elev...hehe

2010-05-06 @ 15:34:05
Postat av: mamma

Tro inte att jag blivit knäpp för det kom upp på min dator att det var problem med överföringen. Bara så ni vet!

2010-05-06 @ 15:36:01
Postat av: Emma Billebo

Men jävlar vilken fin bild! När du blir singer-song-writer mådte denna vara omslag.

Punktum.

2010-05-07 @ 18:17:39
Postat av: johan

super cool gura! jag kan lära dig ackord!

2010-05-10 @ 22:45:01
URL: http://cogitabundus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0