Jag har vänt



...ryggen åt.
Jag har struntat i och jag har igonerat bloggvärlden.. Nu är jag tillbaka. Äej, men ärligt talat. Sista resan tog knäcken på mig men igår åkte de sista från gruppen hem till Sverige och jag har en veckas välförtjänt ledighet. Jag brukar inte ofta berömma mig själv men fan va duktig jag varit! Grymt jobbat Becca!

Idag har varit softar dag i Pekinghemmet. Har påbörjat en tavla tillsammans med karlen min. Minst sagt innovativ... Eller kanske mer experimentell.. Fast nog ändå mest bara konstig... Aja, vad det blir av den får framtiden utvisa. Vi har pausat och förtillfället pågår Mexican night här hemma. Det dricks Corona, äts tacos och 9-layer dip. Snart blir det även efterrätt. Göttigt värre. Jag ska återgå. Ville bara visa ett livstecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0