Jag har varit rätt


Jepp, mössa och halsduk är ett måste inomhus för tillfället.

...värdelös på att blogga ett tag.
Jag vet! Fasiken alltså. Jag har ju blvit utsatt för någon sömnsjuka eller liknande. Är så ruggigt trött hela tiden och det känns som ett blogginlägg kan liknas vid att ta körkort. Skit jobbigt! Men! Jag antar att ni är lite småtrötta på att se mitt fläkande hår så vad gör man inte för att skänka en glimt av glädje. Att jag sedan bara kommer svamla är en annan sak, det skyller jag helt på höjdsjuka. Befinner mig i underbara Shangri La 3300 möh och kippar efter andan, har levt i en konstant astmaattack sedan jag kom hit i går.. Kallt är det med, och ingen värme på hotellrummet. Men imorgon blir det åka av i termperatur. 3 grader byts ut mot 33 och vacker natur mot skitig storstad. Nej, jag ska inte till Peking - hösten har kommit dit. Jag beger mig tillsammans med gruppen till Guangzhou. Jag satsar på en fräk eller två. Fräk. Fräken... Ett stycke fräknar....?

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så söööt!!

2010-10-11 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0